Revma

Bohužel se jedná o nevyléčitelné onemocnění, ale díky včasné diagnostice a vhodné léčbě můžete výrazně zpomalit její postup a účinně snížit bolest.

Revmatoidní artritida, dříve nazývaná revmatismus (lidově revma), je chronické autoimunitní revmatické onemocnění. V průběhu nemoci se rozlišují fáze exacerbace a remise. Revma pokrývá pojivovou tkáň, což vede k zánětlivé artritidě a postartikulárním změnám. Poškozené klouby se deformují, v jejich oblasti se objevují kontrakce a tuhost. V pokročilé fázi ztrácí pacient kondici.

Mezi nejčastější příznaky rané fáze RA patří: bolest, otok, mravenčení, znecitlivění rukou, přecitlivělost na chlad, pocit tepla v kloubech, ranní ztuhlost, ale také únava, nízká horečka nebo úbytek hmotnosti.

Příznaky revma

Pro tuto nemoc je typické napadení stejných míst na obou stranách těla. Nejčastěji to začíná malými klouby rukou a nohou. Stává se, že nemoc postihuje jediný velký kloub. Mezi příznaky artritidy patří:

• bolest
  • ztuhlost
  • omezení mobility
  • otok a zarudnutí
  • deformity (v pokročilém stádiu nemoci)

Bolest v kloubech se trápí hned po probuzení. Je doprovázen, tzv.ranní ztuhlost, která však prochází po rozbití kloubů. Bolest je důsledkem hromadění zánětlivé tekutiny ve strukturách kloubů. Edém je způsoben rostoucím synoviem. Ruce člověka s RA jsou citlivé na tlak a bolí. Bolest a otok vedou ke snížené pohyblivosti kloubu. Pokud zánět vede k poškození kloubních struktur a sekundárních degenerativních změn, je pacient ohrožen nevratným postižením. Pacienti s dlouhodobými deformitami kloubů a tzv. revmatoidní uzly.

Léčba revma

Léčba zahrnuje farmakoterapii a rehabilitaci. Léčiva jsou navrženy tak, aby zmírnily bolest a otoky, předcházely omezením pohyblivosti kloubů, zastavovaly progresi změn kloubů. Kromě léčiv, je důležitým prvkem léčby revma  i fyzická aktivita a správně vyvážená strava bohatá na omega-3 mastné kyseliny, které příznivě ovlivňují fungování kloubů a zároveň zlepšují práci srdce a mozku.

Přípravek ProStik je jedinečné složení přísad, které komplexně pečují o stav kloubů, a to nejen u lidí s RA. Je to vynikající podpůrné opatření pro každého, kdo pracuje fyzicky nebo sportuje. Jedna nebo dvě kapsle ProStik denně postačují k účinné podpoře těla v boji proti zánětlivým a stárnoucím procesům struktur kostí a kloubů. Přípravek pomáhá udržovat pružnost svalů a kloubů, má analgetické a protizánětlivé účinky.

ZLATÝ STANDART produktů DuoLife

• žádné konzervanty (výrobky nebyli zpracovány za vysokých teplot a jsou z nich vyloučeny všechny konzervanty)
  • žádné GMO (použity jsou pouze přírodní suroviny z ekologické, certifikované sklizně z celého světa. Kategoricky jsou vylučované modifikované odrůdy (GMO), ale také i pesticidy a herbicidy
  • skleněný obal (sklo je nejčistší a nejekologičtější, nedochází k žádným chemickým reakcím. Tekuté doplňky jsou plněny do tmavého skla, aby se zajistila nejlepší ochrana produktu